Hostelul bate filmul



Filmul ,,Hostel" a lasat o impresie negativa asupra ce inseamna un hostel si ce reprezinta pentru turisti.

Imi pare rau pentru Quentin Tarantino, dar nu cred ca a inteles conceptul de hostel si nevoia de multiculturalitate a clientilor si sincer ma asteptam la un film mult mai interesant decat un sir de crime sadice si foarte mult sange care pune Europa de Est ca fiind un loc de saracie lucie in care sunt indeplinite cele mai tenebre ganduri criminale, de parca viata unui om poate fi valorifica in bani sau bunuri materiale.

Partea trista este ca multi care au vizionat acest film, chiar cred ca asa s-ar intampla daca ar alege un hotel si nu un hostel, deoarece nu au fost niciodata intr-un hostel si nu stiu ce este un hostel.

Unul dintre primii cititori mi-a spus ca prima data cand mi-a citit blogul a crezut ca fac referire la film si asta ca in Romania nu se stie de conceptul de a calatori liber si de trai o vacanta pe care o vei putea tine minte toata viata.

Adevarul e ca sunt destul de multe hosteluri care ar detrona cu usurinta hoteluri care au una, doua sau trei stele din tara.

Partea buna din totul filmul este ca promoveza hostelul dar face prin ,,bad publicity" , dar oricum ,,bad publicity" in fond poate fi transformata in ,,good publicity", totul depinde fiecare cum vrem sa intepretam acest film.

Doriti o vacanta anosta, fara prea multe aventuri si sa va multumiti cu vizitarea unor muzee si edificii culturale?

Sau sa fie una de neuitat sa va puteti lua prietenii si sa mergeti oriunde gasiti hosteluri si sa cunoasteti oameni noi cu care sa petreceti pana in zori?

Calatorie placuta si aventuri cat mai multe!

3 Responses to Hostelul bate filmul

  1. O "bad publicity" e tot publicity pana la urma. Inseamna ca exista! Cum se transforma in "good publicity"? Prin publicity, promovare. Nu stiu daca ai fost pe la targurile de turism, autohtone.. Se vinde asa ceva?

  2. oricum pentru bucatzi ca alea din film nu cred ca mai conteaza ca ajungi si tu bucati dupaia :))

  3. Adevarul este ca nici targurile de turism nu se axeaza pe asa ceva deoarece intampina rezistenta romanilor la ceva nou la ceva ce nu stiu si cele care promoveaza hosteleul ori o fac prea putin ori se axeaza doar pentru grupuri.

    Referitor la publicitate m-am referit ca orice lucru negativ poate fi transformat intr-un lucru pozitiv printr-o campanie buna de PR.

    O zi buna. :)

Totul despre Hostel