Podcast - De ce sa calatorim



De ce ne place sa calatorim? De ce va place sa calatoriti? Ascultati sau sa downloadati podcastul meu si va astept cu comentari astfel incat sa creem o discutie constructiva.




Totul despre Hostel - De ce sa calatorim
Asculta mai multe audio Diverse

5 Responses to Podcast - De ce sa calatorim

  1. Interesant podcast-ul,astept update-uri pe viitor!!!

  2. Tare faza asta cu nu comparatul.. romanii parca pt aia merg in afara ... sa compare in continuu.. tare..

  3. sfaturi ok, pt cei care inca sunt prinsi in ideologia "ma duc cu ghidu de la agentie " dar inregistrat prost. bafta pe viitor :)

  4. Va multumesc pentru aprecieri.:) si sper ca si urmatorul podcast sa va placa.

  5. Buna ziua ,

    Am ajuns pe site-ul dumneavoastra cautand diverse bloguri pe google si m-am gandit sa va scriu sa va rog ceva daca este posibil.
    Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , cu dictionare si
    tot felul de chestii legate de limba franceza si Franta.Puteti chiar si traduce un text intreg in orice limba , nu doar franceza.Consider ca este util pentru toata lumea.
    Cum abia am inceput , mi-e greu si incerc sa-l promovez .Intrebarea mea este daca ma puteti ajuta ,
    adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul dumneavoastra . M-ar ajuta enorm un link la dumneavoastra .
    Daca va place site-ul meu si considerati ca merita va raman recunoscator.

    Va multumesc,
    Cu stima,
    Tudor
    Tradu texte in orice limba - Dictionar Francez
    admin@yahoostatus.ro

Totul despre Hostel