Mult asteptatul 100-lea articol

        1 aprilie a trecut, prin urmare nu este nici o păcăleală blogul Totul despre Hostel a ajuns la al 100-lea articol şi cum ştiţi am organizat un concurs pentru bloggeri, unde am vrut să vad părerea lor a asupra blogului indiferent cum au fost pozitive sau constructive.
       În finalul concursului au ajuns trei bloguri : seanuntasoare , tzontonel şi fireflight care mi-au impresionat prin felul lor de a scrie şi părerile lor fără înflorituri.
       Dar din păcate, deşi asi fi dorit să câştige toţi premiul cel mare un weekend la Cluj, datorită sponsorului nostru Transylvania Hostel
       Prin urmare premiul cel mare ajunge la ..... tzontonel pentru că mi-a plăcut cum a luat fiecare articol în parte şi chiar nu mă asteptam la asa ceva :); premiul al II-lea merge la ..... seanuntasoare , un ghid turistic despre Paris care sper să îi prindă bine în viitor, oferit de editura Booklet şi ultimul premiu merge la..... fireflight câştigă un ghid turistic despre Viena în cazul în care doreşte să descopere mirajul arhitecturii austrice şi desigur berea austriacă.
        Juriul vă mulţumeşte pentru participare şi  pe cititori vă invit să citiţi articolele câştigătoare!


Sponsori:
 


          Şi ca să profit de ocazie vă invit la un alt concurs care începe din data 06.04.2010 şi se termină pe data de 14.04.2010 ce are ca sponsor complexul turistic Terra Mythica.
           Dacă doreşti să participi regulile sunt simple: tot ce trebuie să faci este să ai un cont de facebook să mă adaugi pe facebook Totul despre Hostel şi sa laşi pe wall un paragraf interesant , creativ cum vezi tu tabăra de vară.:)
            Ce câştigi? O noapte cu micul dejun inclus la complexul turistic Terra Mythica (eu zic ca merită) :) şi vă invit să le vizitaţi şi site-ul ca să vă faceţi o părere.

Sponsor:

Totul despre Hostel