Prima zi la conferinţa Hihostel România ediţia - 11 -

       Azi am avut pare de o surpriză placută, deoarece am reuşit să cunosc mai multe persoane din lumea hostelingului şi în acelaşi timp am aflat că sunt hosteluri în Vaslui şi chiar în Droberta Turnu Severin.
       La şedinţă a fost o atmosferă degajată de unde fiecare am învăţat lucruri interesentate şi folositoare în acelaşi timp (cel puţin pentru mine aşa a fost), cum ar fi ca sunt diferenţe şi mai mari între hosteluri ( backpakers hostels vs youth hostel) o să revin zilele următoare cu un astfel de articol, ceea ce cred eu că o să fie interesant să aflaţi aceste diferenţe; în acelaşi timp am plăcerea să vă anunţ că piaţa hostelurilor din Cluj Napoca o să se diversifice cu încă două hosteluri care la fel o să fie postate informaţiile zilele următoare şi nu în ultimul rând am aflat părerilor agenţiilor de turism asupra hostelurilor care tot aşa urmează să fie postat zilele care urmeaza un interviu pe această temă.
        Per ansamblu a fost o şedinţă constructivă şi plină de zel unde atât managerii de hosteluri cât şi reprezentanţi agenţiilor de turism şi unităţi şcolare s-au apropriat spre un numitor comun => promovarea conceptului de hostel şi înlăturarea ideii că e naşpa, aiurea să stai în hostel în rândul tineretului.
         Mâine o să fie ziua când prezint eu şi în acelaşi timp ultima zi a conferinţei Hihostel România ediţia a - XI-a, aşa că ţineţi-mi pumni.:) 

Totul despre Hostel