La multi ani 2012! La revedere 2011!

        Anul  2011 a fost un an plin de fericire si de realizari pentru echipa site-ului Totul despre Hostel care a trecut cu bine prin rele si bune.
    In primul rand, ne pare rau pentru scaderea de activitate din noiembrie si decembrie, in principal datorita lipsei de timp care ne-au ocupat alte proiecte pe care dorim sa le implementam in 2011 dar promitem sa ne revansam in 2012, mai puternici si mai ambitiosi decat in 2011.
   In al doilea rand, trebuie sa ne mai cerem scuze ca revista nu a putut fi realizata in timp util si de aceea ne-am hotarat ca de anul viitor, o data pe luna o sa apara revista -- Totul despre Hostel -- momentan doar in format electronic. 

Anul 2011 Dorinte.Succese.Neimpliniri.
    Pe partea de trafic la inceputul anului 2011, am inceput cu o cifra de vizitatori de la 54.475 si ne-am dorit sa ajungem la o cifra de vizitatori curprinsa intre 80.000 si 100.000 si am ajuns la cifra de 85.119 de vizitatori; am inceput cu un trafic pe zi de 56 -59 de persoane si ne-am dorit sa ajungem la un trafic cuprins intre 200 - 249 per/zi, din pacate am ajuns doar la un trafic cuprins intre 137 - 189 vizite per/zi.
    De asemenea ne-am dorit cel putin 10 interviuri per/an, fata de anul precedent, 2010, cand am avut 8 interviuri per/an, ei bine, am ajuns la 12 interviuri luate atat de manageri de hosteluri (7), de la blogarii din blogosfera turistica (3) si de la receptionerii care au lucrat in hosteluri(2), prin care am reusit sa reflectam cat mai bine la o imagine mult mai pozitiva a hostelurilor in Romania, fata de imaginea promovata incorect de mass-media romaneasca si acest lucru se poate reflecta in cresterea numarului de turisti romani in hostelurile nationale cat si internationale.
    Am dorit mai multe contracte de colaborare cu motoarele de cautare a unitatilor de cazare precum HostelClub, Hostelbookers, Booking si Hostelworld, fata de 2010 in care avem colaborare doar cu Hostelworld si Booking; ei bine, am reusit sa facem un contract de colaborare cu HostelClub. Pentru 2012 o sa incercam sa colaboram cu motoarele de booking romanesti.
   Ne-am dorit sa avem mai multa comunicare cu hostelurile nationale, fata de 2010, unde managerii hostelurilor au fost mai reticienti in a comunica cu echipa Totul despre Hostel. In 2011, s-a imbunatatit simtitor comunicarea cu hostelurile romanesti, ceea ce ne da puterea sa mergem mai departe cu acest site, deoarece simtim ca suntem apreciati datorita muncii pe care o depunem.
   Cele mai mari realizari din 2011 pentru Totul despre Hostel a fost ca a fost ales sa faca parte din juriul Premiilor LER 2011 - Excelenta  in Branding Turistic, pentru cel mai bun hostel romanesc in 2011 si invitat la radio Whisper Cluj Napoca, pe teme despre turismul low-cost, dar si ce reprezinta un hostel cu adevarat.

    Dorintele pentru Anul 2012
    Pentru anul 2012 ne dorim sa ajungem tot mai sus si acest lucru nu se poate realiza decat cu ajutorul vostru. Depinde doar de noi cum vrem sa schimbam perceptia Romaniei asupra hostelurilor.
    Ne dorim ca in anul 2012 sa ajungem sa ne dublam traficul per/zi de la 137 - 189 vizite per/zi la cel putin 350 - 450 de persoane per/zi si la o cifra de 160.000 de vizitatori.
   Tot din 2012, in fiecare luna veti putea descarca primul numar al revistei  -- Totul despre Hostel -- momentan nu va pot dezvalui nimic :).
   Vrem sa ajungem la cat mai multe interviuri pentru popularizarea conceptului hostelier in Romania; daca anul acesta am avut 12 interviuri, speram ca in anul urmator sa avem cel putin 18 interviuri.
   De asemenea vom continua sa sustinem comunicarea cu hostelurile partenere si sprijinirea noilor hosteluri intrate pe piata hosteliera romaneasca.
  Dar v-am mai pregatit si mai multe surprize pe care abia asteptam sa vi le dezvaluim, dar pana in 2012 nu vrem sa va dezvaluim nimic.:)
  La multi ani si multa sanatate voua si famililor voastre! Fie ca acest an sa ne privim si mai bine in oglinda pentru bilantul anului 2011, asa cum a fost el si cu bune si cu rele. La multi ani!! Si bine ai venit 2012!!

Totul despre Hostel