Facebook doreste redefinirea booking-ului!


     Facebook vrea redefinirea cautarii a unitatilor de cazare prin implementarea unui sistem de booking social marketing axat strict pe parerile date de prietenii tai de pe facebook dar si posibilitatea de-a face rezervarea direct prin facebook (acest instrument este inca faza de beta-testing, nefiind lansat inca).
     Desi as lauda cu intiativa facebook-ului in creea acest tip de sistem de booking sunt circumspect ca va putea aduce ceva in plus fata ce este la momentul actual pe piata, deoarece ,,like-urile" si ,,prietenii" de pe facebook pot fi foarte usor cumparate si va lasa loc multora sa creeze o falsa imagine a unei unitati de cazare.   In plus multe din unitatile de cazare deja se promoveaza foarte bine pe facebook si deja si-a format propriul segment de turisti.
    Partea buna ar fi plusul de imagine pe care il vor obtine unitatile de cazare (nu stiu momentan daca va fi gratuit sau contra cost), mai ales ca este in trend sa iti tii business-ul activ pe platformele de social media si managerii se vor putea axa mai usor pe segmentul de clienti pe care il cauta.
   Cat din partea utilizatorului nu cred ca-l ajuta cu foarte mult, deoarece fiecare dintre noi avem avem zeci si sute de oameni, poate chiar mii de persoane cu care cica sunt ,,prieteni" in retea, dar din care cunoastem cu adevarat de acolo (maxim 20 !!) asadar nu stiu cat as putea sa ma incred ce-mi recomanda Xulescu  din China privind privind la hostel din Budapesta sau din orice alta locatie.
    Nu sunt nici pro dar nici contra, dar cum mai scris mai sus mi se pare doar o pierdere de timp a facebook-ului sau pe de alta parte poate fi doar un alt instrument pentru a face mai multi bani folosindu-se de  unitatile de cazare.
    Ce va fi si daca o sa reziste pe piata o sa vedem doar dupa lansarea propriu zisa a aplicatiei.


One Response to Facebook doreste redefinirea booking-ului!

  1. Si cand se va trece la cea noua?

Totul despre Hostel