Calatoria si Joaca

Daca te-ai saturat sa iti planifici vacanta si vrei sa te relaxezi mai repede de ce sa nu incerci chiar acuma de a scapa un pic din stresul cotidian asa cum am facut eu navigand aiurea intr-o zi anosta de munca, fara chef si fara viata asteptand sa plec mai repede acasa si vroiam sa joc vreun joc online fara ca seful sa stie ceva si am dat de site-ul www.1001jocurionline.ro ce mi-a atras atentia prin desing-ul si grafica interactiva si asa ca m-am bagat la jucat nu de alta dar sa mai treaca timpul si scap de munca.

Primul joc care mi-a atras atentia a fost Fancy Pants Adventure World 2 un joculet destul de interesant si comic ca mi-a adus aminte de personajul din 7UP, tipul mereu pus pe farse si fara reguli, iar intr-o criza de plictiseala merge la sigur acest joculet.

Un joc la care am ras pana nu am mai putut a fost Paris oh Pari pentru ca e singurul loc unde o poti vedea grasa ca o balena pe Paris Hilton si daca esti sadic o poti transforma intr-o mumie ambulanta prin liposuctie.

Nu stiu daca va mai amintiti jocul cu arcasul pe sistemele Windows 95 si Windows 98 in care era un joc in care trebuia sa tragi in cat mai multe baloane, noua versiune a acestui joc se afla online si se cheama Baloons doar ca acuma nu mai este un arcas ce este o maimuta pe care o pui sa sparga baloanele incercand sa faci cat mai multe puncte e destul de bun pentru care are potentialul de a te tine captivat cel putin doua ore.

Joc placut si pe urma calatorie placuta in destinatia dorita !

Totul despre Hostel