OFFTOPIC : Premiul ,,Scriitorul Suprem"


Este primul premiu pe care il primesc din partea unor bloggari pentru contributia mea in blogosfera si sper ca am putut sa le schimb putin perceptiile asupra hostelului si m-ar bucura sa stiu daca prima lor alegere o sa fie un hostel cand doresc fie ca pleaca afara fie in tara.

Daca vrei sa participi si tu urmeaza aceste mici reguli:
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blog-ul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blog-ul lui.
Bun... acum "fericitii" castigatori la leapsa din blogosfera sunt:
Alki - un blog interesant, cu articole complexe si bine oraganizat ;
Gabriel Predescu - imi place stilul lui unic de a scrie;
Radu Dumitrescu - imi dispune ziua si aflu informatii interesante;
Discutii despre turism - pentru ca acolo scriu si eu ;
Si nu in ultimul rand blogul lui Razvan Pascu.



Totul despre Hostel