Vroiam un hostel

"Era o zi ca oricare alta si ma plictiseam teribil in fata facultatii, cursul trebuia sa inceapa abia peste jumatate de ora. Imi sun prietenii si hotaram sa ne intalnim la o cafea pentru a mai dezbate planurile pe care le aveam pentru vacanta. Cu rucsacul in spate si cu castile in urechi, ca orice tanar care isi traieste viata prin muzica, incep sa cobor catre acel pub. Intru, deja ei ma asteptau. Au urmat aceleasi intrebari care de fiecare data, cred, ca suna la fel. Apoi am spus "stop" si am inceput sa vorbim despre planuri. Vroaim un traseu pentru lunga vacanta de vara, vroiam sa vizitam cat mai multe orase din tara, orase care sa se impleteasca cu povesti medievale, cu cavaleri si cu domnite. Gasisem mijlocul de transport care ne va duce catre destinatii, trenul. Il alesesem, deoarece asa ne mai putem face prieteni, putem sa cunoastem persoane noi si sa schimbam opinii. Marea noastra problema devenise cazarea, unii au inceput sa opteze pentru un corturi, altii pentru hoteluri, iar fetele pentru hotel, mai eram eu si inca doua persoane care am propus sa stam la hosteluri. Dar din ce motive sa stam la un hostel? Asta a fost intrebarea predominanta, raspunsul a fost simplu, e mai ieftin si poti sa iti faci prieteni. Scepticismul aparuse pe chipurile celorlalti, nu mai incercasera niciodata un hostel. M. avea la el laptopul si incepu sa caute pe internet conceptul de hostel, daca exista asa ceva in Romania, ceilalti priveau catre monitor cu atentie. Vazura ca sunt hosteluri in Romania, se uitara la pret, le conveni. Incepu o cautare si mai acerba, sa vada daca exista hosteluri in orasele vizate de catre noi, fericirea fu mare, pentru ca nu era doar cate un hostel, erau cate doua-trei sau chiar mai multe. Asa am luat o decizie, unde vom fi cazati: cu siguranta la un hostel. Discutia noastra e degenerat, alte subiecte au inceput sa isi faca loc printre fumul albastrui de tigara si mirosul de cafea, in ziua aceea nimeni nu s-a mai dus la vreun curs."(povestea cuiva)


3 Responses to Vroiam un hostel

  1. Frumos articolul tau ,dar eu as face 2 modificari.
    1)Mergi cu trenul pentru noi prieteni ,nu tine.

    Mergi cu trenul pentru ca :
    mergeam unde duce trenul
    confortabil
    mergem cu nasu` ,
    aveam reducere la bilete cfr.

    2)Hostel pentru ca ne imprietenim cu alti , nu tine.

    Hostel pentru ca :
    -stam toti in aceiasi camera
    - avem conditii de cazare si igiena decente .
    -tariful este sub cel de hotel .

    Daca crezi ca ideile mele sunt mai bune poti modifica postul. Binenteles in cazul asta comentariul meu numai are ce cauta.Revin eu cu alt comentariu.

  2. Bună @leusor îmi place că îmi citeşti blogul, dar acest articol a fost scris de un colaborator de-al meu, Autumn care şi-a lăsat propria părere.:) Dar îţi multumesc că mi-ai făcută cunoştinţă şi părerea ta.

  3. La final am vazut ca e scris de altcineva. Ai dreptate nu ai cum sa modifici continutul. Cum se face ca iti vin oameni de pe blogul lui imperator ?

Totul despre Hostel