Târgul de vacanţe de la Cluj Napoca 12-14 martie

      Deşi târgul nu m-a impresionat prea tare decât vreo două - trei standuri care au meritat toata atenţia mea dar în rest partea cea mai bună a fost că l-am întâlnit faţă în faţă pe Razvan Marc, prezentatorul emisiunii ,,Bazar" de la 21.30 pe  TVR 2, care de curând a scris cartea ,,Austria - O altfel de călătorie" şi sunt tare curios să descoper cum o sa fie cartea lui pentru că emisiunile lui sunt bestiale şi mi-aş dori să pot să călătoresc şi eu asa cum o face el.
       Revenind la târgul de vacanţe de la Cluj Napoca 12 - 14 martie standurile ce mi-au plăcut foarte mult au fost cei de la Christian Tours , Nomad Camp şi Terra Dacica

         Ce nu mi-a plăcut la acest târg de vacanţe că nici un hostel nu a luat parte încercând să promoveze acest concept, deşi asociaţia HiHostels România au sediu în Cluj Napoca.
         Dar pentru mai multe informaţii şi ce am păţit cu cei de Nomad Camp ( aici ) şi pentru mai multe detalii despre acest târg puteţi să îmi citiţi articolul mai pe complex aici .

One Response to Târgul de vacanţe de la Cluj Napoca 12-14 martie

  1. Intr-adevar Christian mereu iese in evidenta cu ceva. Bravo .

Totul despre Hostel