Hostelul promovat de Protv

     Zilele trecute am observat ca Protv a promovat conceptul de hostel si in Romania, prezentand hostel fiind un concept total nou.
    Mai jos puteti sa vedeti reportajul:



    Ceea ce a uitat sa spuna Protv, ca hostelurile sunt pe piata din Romania de mai cel putin 10 ani, primele find aparute chiar in Bucuresti.
    Daca ati ascultat reportajul veti observa ca este distribuit intr-o nota negativista si fara nici o legatura cu realitatea de fapt. Deoarece foarte multi romani recurg la hosteluri cand aleg sa calatoareasca fie singuri/prieteni/familie.
    Oricum este de respectat ca pun in ,,reflectoare" si hostelurile care nu au aparut ca ciupercile dupa ploaie ca alte unitati de pensiune.
    Pentru necunoscatori, acel repotaj i-ar dupa ce cu gandul la fostele camine studentesti si va recomand sa imi citeti articolul ce este un hostel si pentru cunoscatori as vrea doar sa va intreb in reportajul prezentat de Protv.

2 Responses to Hostelul promovat de Protv

  1. eu am inceput sa stau la hostel,daca inainte plateam peste 200 de euro pt 3 zie,acum platesc sa spun maxim 60 de euro la un hostel.
    am inceput sa promovez si eu ideea de hostel,am fost plecata o luna in argentina,am fost intrebata cat am platit?eu am raspuns simplu,maxim 400 de euro pt toata perioada.
    am facut si poze,am dovada,pentru persoane care au impresia la hostel merg doar persoane dubioase.
    m-au intrebat daca am avut curaj?eu da,de ce nu?nu mi-a lipsit nimic,in plus ai lacat adus de tine,sau unele folosesc card magnectic.

  2. Categoric sunt mai multe benificii decat ar crede unele persoane. Si in plus, intr-o calatorie nu mergi sa stai in camera, pleci sa viziteti alte locuri si un alt mediu social.

Totul despre Hostel