Asul din bagajul tau - ASUS K53

Traim intr-o epoca a vitezei in care tehnologia isi spune din ce in ce mai mult cuvantul in viata noastra, incat am ajuns ca fiecare dintre noi sa depindem mai mult sau mai putin de tehnologie, in functie de gradul in care trebuie sa interactionam cu ea, astfel fiecare dintre noi detine cel putin un element electrocasnic inteligent in functie de nevoile de care au nevoie.

Vrem sau nu vrem, totul tine de transformare, poate acum 10-15 ani nu se punea asa mare pret pe tehnologie cum se pune accentul in momentul de fata.


As putea pune un pariu ca calatorii de acuma 10 -15 ani nu se gandeau sa-si puna in bagaj laptopul dupa ei, sa se gandeasca daca au sau nu acces wireless in hostelul in care sunt cazati, daca isi pot uploda pozele in orice moment pe Facebook sa le arate prietenilor pe unde au fost si ce au facut.

Poate fi un lucru pozitiv sau nu acest flux tehnologic care ne inconjoara, dar de fapt nici nu conteaza, deoarece dorinta dea fi aproape de prieteni, de cunoscuti ne face sa le acceptam ca o parte integranta din viata noastra.

De exemplu, eu nu concep un bagaj fara aparatul foto digital si laptopul meu Asus K53, pe langa bagajul meu obisnuit. Probabil ca poate multi dintre noi, isi iau ca si mine, dupa ei laptopul si camera foto sau poate doar unul dintre cele doua elemente enumerate mai sus. Daca  tindem sa luam camera foto instant cu noi indiferent cat de lunga sau scurta este calatoria pe care vrem sa o facem, laptopul tindem sa-l luam mai mult la calatoriile lungi, in general pentru a tine contactul cu persoanele apropriate, a descarca pozele de pe camera foto pentru a face loc pentru alte poze , dar si pentru  a viziona un film, doua, trei ... depinde cat de plictisit esti in acel moment si in functie de cate ore trebuie sa faci cu autocarul sau trenul. : )
Acum lasa-ma sa te intreb la ce caracteristici te uiti cand iti cumperi un laptop, stiind ca-l vei folosi si in calatorii. De aceea as vrea sa va ofer o serie de sugestii in alegerea de laptopuri. Eu, personal, m-am aflat in acesta situatie si am cautat foarte mult un laptop sa fie incadrat  intr-un raport/pret convenabil pentru orice backpacker, astfel m-am oprit din cautari cand am gasit laptopul ASUS K53.

L-am ales dintr-o serie mai lunga de motive: are o viteza foarte buna a procesorului pentru accelerarea de operatiuni  multitasking si multimedia; este rezistent, din aluminiu durabil, ce permite rezistenta la utilizari intensive si in acelasi timp isi pastreaza mai mult timp stralucirea pe-o perioada indelugata; consuma putin si are autonomie energetica extinsa fata de alte laptopuri din generatia mai veche, datorita implementarii tehnologiei NVIDIA Optimus si nu in ultimul rand cel mai important lucru la laptopul ASUS K53 este ca are incorporata o noua tehnologie numita ASUS IceCool ce se bazeaza pe amplasarea componentelor interne generatoare de caldura (precum procesorul si nucleul grafic) departe de zona de interactiune cu utilizatorul, astfel tehnologia IceCool elimina efectiv senzatia neplacuta intalnita pe notebook-urile standard in timpul utilizarilor prelungite; dar si pentru ca m-am saturat de alte laptopuri in timp ce tastam rapid sa apas neintentionat tochpad-ul asfel imi facea cursorul sa zboare pe tot ecranul, astfel cei de la ASUS mi-au citit gandurile cand au implementat tehnologia ASUS Palm Proof, care detecteaza atingerile neintentionate ale touchpad-ului prevenind miscarea cursorului, ceea ce mi se pare o idee EXEPTIONALA.
Astfel fiind spuse, ma gandesc ca probabil deja te gandesti daca trebuie sa iti schimbi laptopul si atunci stii deja raspunsul - ASUS K53.

Totul despre Hostel