Trenurile romanesti si-au schimbat numele si au scumpit biletele

               Trenurile romanesti isi schimba numele, dar conditiile ba si nu stiu cati dintre voi ati observat din 6 in 6 luni preturile la CFR cresc cu 10 - 15 % procente cum este cazul si in momentul de fata prin care CFR, drept cadou de sarbatori au decis sa creasca preturile la toate tipurile de bilete cu 15%.
Regio!?InterRegio!?InterCity!?


          Nu-i nimic daca vi se par ca vorbesc in chineza, sunt doar noile denumiri pentru Personal, Accelerat si InterCity potrivit normelor europene, astfel Personalul se transforma in Regio, Acceleratul se transforma in InterRegio si InterCity ramane asa cum ne-am obisnuit.
Diferentele intre vechile denumiri si noile denumiri
          Potrivit celor de la CFR au justificat cresterea preturilor pentru ca vom circula mai rapid (daca ma intrebati pe mine de la cred ca de la 60 km/h pana la 62km/h) fata de vechile denumiri, adica trenul va pleca din gara pana cand se suie si pana si ultimul om, prin urmare aceeasi Marie, dar cu o alta palarie.

Iata cum prezinta CFR noutatile aduse de la 11.12.2011
· reducerea duratelor de parcurs ale trenurilor de rang superior pe anumite distante;
· noi legaturi directe cu trenuri InterRegio;
· pastratrea tarifului la trenurile Intercity si Regio (fostele Intercity-uri si Personale);
· tariful la trenurile InterRegio este cuprins intre tariful fostelor trenuri accelerat si rapid;
· abonamentele la tren InterRegio vor scadea fata de Rapid cu o suma intre 40 lei/abonament si 140 lei/abonament, iar fata de Accelerat vor creste in medie cu 10 lei/abonament;
· „Procent de fidelitate”, cu reducere intre 10-20 % pentru calatoria cu mai multe trenuri aplicate la biletele intregi adulti şi 50% reducere la copii;
· tariful calatoriei cu mai multe trenuri va fi suma tarifelor pentru fiecare tren in parte;
· aplicarea simultana a reducerii de anticipatie si a procentului de fidelitate la calatoria cu mai multe trenuri;
· aplicarea unei reduceri la biletele vandute prin sistemul online, pentru perioadele in care nu vor exista alte oferte la acest canal de distributie (5%).

Noutatile...
        Pentru prima data in ultimii 20 de ani, noul Mers al Trenurilor aduce o reducere a timpului de calatorie pe calea ferata, care nu se datoreaza, insa, investitiilor in infrastructura.
        In realitate, CFR a scazut durata calatoriei pe hartie. De exemplu, cine merge de la Bucuresti la Oradea face o economie de timp de 2 ore.
       Pe ruta Bucuresti-Brasov, durata calatoriei scade cu o ora, iar de la Bucuresti la Timisoara, sau de la Bucuresti la Galati faceti o economie de 30 de minute.
       Altfel spus, nu mai coborati in gari sa va cumparati suc sau tigari de la chisoc, pentru ca riscati sa ramaneti pe peron.
      Cand incalcam legile primim amenda; cand procedam corect platim impozite. Tot un drac!

Totul despre Hostel