Eseul castigator pentru Hostelul Transylvania Hostel - Cluj Napoca



"Buna !

Numele meu este Muresan Gabriela si mi-a facut placere sa descopar 2 elemente interesante la acest concurs:
Primul lucru ar fi ca orasul Cluj-Napoca este foarte aproape de sufletul meu, aici am facut facultatea, am vizitat locuri si am trait iubirea vietii mele....Asa ca e de la sine inteles ca mi-as dori sa retraiesc un weekend aici....Recunosc ca optiunea de Hostel e noua pentru mine...dar avantajoasa tuturor categoriilor de persoane care poposesc in oras! Cand eram studenta nu mi-am permis niciodata sa stau la hotel si ideea aceasta de calitate -confort la preturi accesibile sunt binevenite, iar asteptarile mele sunt legate de calitatea serviciilor si de ospitalitatea locului si al anjajatilor!  Sunt convinsa ca orice cetatean ar fi  incantat de acest concept de Hostel si de a poposi aici! Iar turismul ar trebui relansat in functie de vremurile in care traim, mai preciz criza ne ofera si lucruri bune....case si apartamente mai ieftine, serviciile hostel reprezintand o ''gura de oxigen" in peisajul turistic romanesc...
Analizand si vizualizand siteurile, mi-a placut prezentarea in engleza si romana, mi-ar placea sa vad hostelul Transylvania prezentat si in exterior mai bine, pentru a-l putea recunoaste mai repede, iar recent am vazut  prezentarea unor camere in care cu maousul am putut roti si vizualiza toata camera, toate colturile si imprejurimea externa...Mie personal mi-a creat senzatia ca sunt acolo...
Mi-ar face placere oricand sa il promovez cu drag si pe blogul meu www.gabimuresan79.blogspot.com"

Eseul scris de Gabriela Muresan - Eseul castigator

Totul despre Hostel