Hostel Mostel Bulgaria


     Sau Bulgaria dincolo din All Inclusive cum imi place mie să zic. Pentru că defapt Bulgaria aia de la All Inclusive, nu e propriu zis Bulgaria. E doar un litoral cu hoteluri. El poate să existe oriunde.
     Revenind la Hostelurile din Bulgaria, lanțul meu preferat (de 3 hosteluri) se numește Hostel Mostel. Ele există în Veliko Târnovo, în Sofia și în Plovdiv. Eu l-am testat personal pe cel din Sofia, și l-am vizitat pe cel din Veliko Târnovo. Ambele sunt foarte bine poziționate, în zone centrale și în case superbe cu un interior deosebit. Cât despre cel din Plovdiv, am auzit doar de bine de la diverși amici călători din alte țări.

     O să vă spun în primul rând ce mi-a atras privirea încă de când am călcat în hostelul din Sofia. În primul rând hostelul este într-o superbăî clădire de secol 19 (renovată!) și se află la doar câteva minute de mers pe jos de obiectivele importante din oraș. Și când spun câteva minute, chiar asta înseamnă!
Rămâi impresionat de locație încă de când intri în livingul mare și spațios. Mi-a plăcut că avea suprafața compartimentată în mai multe zone, una turcească unde putea sta pe perne să fumezi o narghilea, apoi urmează un set de canapele foarte pufoase și de o parte și de alta a peretelui și apoi câteva mese unde poți juca ceva sau mânca.
     Site-ul lor este extrem de pus la punct și am rămas surprinsă să văd că pozele chiar exprimă realitatea. Dar cea mai tare chestie mi s-a părut faptul că ei seara oferă tuturor o porție de paste + un pahar de bere, ambele fiind incluse în preț. Și marele șoc a fost să văd că îi serveau și pe cei care veniseră în vizită la prietenii din hostel. Un gest mic, dar un gest mare.
    În Veliko Târnovo, căsuța se află la doar câteva sute de metri de Țareveț. Nu aveți panoramă către cetate, dar sunteți chiar lângă Yantra. Străduța e tare pitorească și liniștită.
     Ce mi s-a părut frumos este că am auzit de ei chiar și prin Macedonia. Toți balcanicii îi recomandă ca fiind unul dintre cele mai faine locuri de stat prin Bulgaria. Cei care lucrează acolo sunt oameni tare draguți care vă pot ajuta să vă planificați excursia mai bine. Din ce am văzut sunt extrem de bine informați și foarte săritori. Chiar te simți care într-o familie extinsă când campezi la ei. Faptul că au Wifi gratuit nu mai miră pe nimeni, nu? În Sofia aveau și vreo 2 calculatoare în lobby care se puteau utiliza gratuit!
Pentru poze Hostel Mostel !

Articol realizat de Dianora.

Totul despre Hostel